märts 14, 2016

31416 päeva mõtelusi




Huvitav, et ajal, kui meie sooritame etteütlusi emakeele teemadel, teeb muu
maailm harjutusi, et võimalikult palju peast öelda komakohti arvule
3.141592653...
Alguse sai see hiljuti, õigustuse aga sellele andis Albert Einstein - sama päeva ja sama horoskoobimärgi all sündinud, kui Kristjan Jaak, kellele me tänu võlgu oleme
seoses luuletusega Kuu ja kelle sünnipäeva auks lipud täna lehvisid.
Samal päeval kas ristiti või sündis aga ka Johann Gottlieb Goldberg - Bachi
Goldbergi variatsioonide aaria autor.
Oma "tagasihoidlikkuses" "kirjutasin" ka mina 3 väikest pala pi auks või tema numbrite järgi.
Ei saa jätta edevusest neidki linke siin esitamata.
Kui kellelgi on tekkinud plaan pähe õppida pi 100 komakohta, siis nende palade mängimine võiks aidata - meloodia iga noot tähistab pi õiget kümnendkohta ...
Samale mõttele on tuldud enne mindki ja mingil ajal olid sellised meloodiaaretused lausa klikimagnetiteks. Õnneks / õnnetuseks minu loometöö sellist tähelepanu ei ole pälvinud.
Aga pasteerin nad ometi veel kord siia.
Valss:
https://www.youtube.com/watch?v=B2nB62jkiWY
Marss:
https://www.youtube.com/watch?v=SG7LqYZkcxE
ja lõpuvalss koos küll on kena kelguga koodaga ...
https://www.youtube.com/watch?v=lz87E540RDY

PS!
kiired ajad on sundinud edasi lükkama IT alaseid kirjutisi, aga plaanist ma neid pole veel maha võtnud.



1 Comments:

Blogger Tiiu said...

Tere!

Igale asjale on oma aeg. Mul on praegu Rahmaninovi periood. Huvitav, kas ma kasvangi kunagi Bachini?

märts 21, 2016 11:38 PM  

Postita kommentaar

<< Home